رمضان كريم


تعليقات

‏قال فى القلب
كل سنه و أنت بألف صحه و سعاده
أنت و الأسره الكريمه
‏قال Shreef
مش ممكن انا تاني واحد دي اول مرة تحصل..احمدك يا رب..كل سنة و انت طيب يا بشمهندس جاي مخصوص و الله علشان اقولك كل سنة و انت طيب و رمضان كريم..يلا سلام
‏قال مشروع انسان
رمضااااااان كريم
وربنا يتقبل صالح اعمالك
وسلامى للاسرة الكريمة
مبارك عليكم الشهر
كل سنة وانت والاسرة الكريمة بخير

رمضان كريم
‏قال Unknown
كل سنة وانت طيب

ورمضان كريم (:
‏قال Amr Ahmed
كل سنة وانت طيب يا هندسة

ههههههههههههههه
رمضان كريم
‏قال حسن ارابيسك
كل سنة وانت طيب
ماحبيتش انزل الشارع وانا نازل ماسك الفانوس باستقبل رمضان وبقول
رمضان جانا وفرحنا به بعد غيابه
اهلا رمضان
رمضان جانا

واهز في فالفانوس يمين وشمال وأقول
وحوي ياوحوي ايوحا
‏قال мσнη∂ιš
ميرسي يا الغزال
كل سنة و انت طيب كمان و كل الأمة الإسلامية بألف خير
و يا رب يعيدو علينا كمان و كمان
‏قال حسام مراد
كل سنه وانت طيب

ورمضان كريم

و نسأل الله تعالى أن يجلعنا ممن يتقبل صيامهم وصلاتهم وقيامهم على الوجه الذى يرضيه عنا

وان يجعلنا من عتقاء شهر رمضان

اللهم آآميين

ورمضااااااااااااان كريييييييييييييييم

تحياتى

حسام
شغال
‏قال tota
كل سنه وانت طيب يامراكبي ورمضان كريم عليك وعلي كل اهلك واحبابك
بتمنالك كل الخير سلامي ليك
‏قال koukawy
رمضان كريم و كميييييل
‏قال Mirage
كل سنة وانت طيب

ورمضان كريم
كل سنة وانت طيب يا صديقي العزيز جدا
كنت اتمنى السنة دي تكون في مصر في رمضان
مش عارف ان تاسفرت ول الاء بس اعتقد سافرت
ربنا يديم عليك الصحة والايمان يا رب
وكل سنة وانت والاسرة الكريمة بخير
‏قال Rania Lelah
كل سنه و انت طيب يا مراكبى
و يا رب تكون فى احسن صحة و حال
اللهم تقبل منا رمضان
صح كدة؟
:))
غاوى تحرجنى انت و ايه فى يوم مفترج
‏قال يا مراكبي
في القلب

Shreef

إمام الجيل

سمسم

esraa

Amr Ahmed

كل عام وأنتم بخير .. تقبل الله منا ومنكم .. متشكر جدا على التهنئة
‏قال يا مراكبي
حسن أرابيسك

كويس إنك ما عملتهاش وإلا كانوا جريوا وراك وحدفوك بالطوب

بس بيني وبينك أنا نفسي أعمل اللي إنت قلت عليه ده

نبقى ندور على مكان ما فيهوش حد ونننزل نلعب بالفوانيس

هههههههههه
‏قال أميرة
مساء الفل

شفت انا جيت اشقر عليك ازاى

كلت القطايف والا لسة يابشمهندس

لو لسة انا بعتلك طبق معرفش مصيره ايه بقى ابقى طمنى لما يوصل واحتفظ بالطبق ذكرى :D

بقى عايزين تلعبوا بالفوانيس
هههههههه اه ياعيال
انا عندى ليكوا فكرة كويسة اوى
ووسط الناس عادى يعنى
ابنك او بنتك الصغيرة خدها فى ايدك
وانزل الشارع ومعاك الفانوس بتاعها عادى واحد بيلاعب بنته
‏قال يا مراكبي
المهندس السري

حسام مراد

tota

koukawy

mirage

أشكركم جدا جدا وكل سنة وإنتم طيبين
‏قال يا مراكبي
أحمد سلامة

متشكر على التهنئة الرقيقة دي .. أنا بقى لي شهر مسافر برة مصر .. وبقى لي سنين ماحضرتش رمضان في مصر .. ولا الأعياد كمان

لكل إختيار ثمن

كل سنة وإنت طيب
‏قال يا مراكبي
Rania

كل سنة وإنتي طيبة بمناسبة رمضان وبمناسبة عيد ميلادك كمان

وبعدين لا إحراج ولا حاجة .. إمسحي التعليق بتاعي وأنا مش هأزعل وأهو كده مده إنتي صلحتي العنوان وما حدش هياخد باله كان فيه إيه غلط

:-D
‏قال يا مراكبي
أميرة ويلز

والله فيكي الخير يا سمو الأميرة

أنا مستني الحاجة مراتي تيجي الإسبوع الجاي علشان تغرقنا في القطاف والكنافة والحاجلت دي .. لكن أنا دلوقت مقضيها مطاعم وهو ديليفري

هو إنتي بعتي طبق فاضي وألا كان فيه حاجة؟ إوعي تكوني بعتيه على الكويت .. أنا سايب الكويت بقى لي أكتر من شهرين

فكرتك كويسة بس أنا أولادي رخمين وما حدش فيهم هيرضى يسيبلي الفانوس بتاعه ألعب بيه .. ومش معقول أشتري ليا فانوس .. منظري هيبقى إيه ساعتها؟

كل سنة وإنتم طيبين
‏قال Ehab
كل سنه وانت طيب
تحياتي لمدونتك الرائعه وليك
اتمنى ان تقبل صداقتي
سلاااااااااااااااام
كل سنه وانت طيب يا مراكبي
اخبار رمضان في جده ايه ؟؟؟؟

ربنا يحقق لك كل امانيك
ويعيد رمضان عليك وعلى الاسره الكريمه بالصحه والسعاده
تحياتي
‏قال يا مراكبي
الشنكوتي الكبير

كل سنة وإنت طيب وأهلا بيك دايما

ومتشكر على الإطراء الجامد ده
‏قال يا مراكبي
اسكندراني اوي

أنا متبهدل آخر بهدلة علشان الحاجة مراتي لسة ما جاتش

وهأتبهدل أكتر لما تيجي طبعا

ههههه

كل سنه وانت طيب إنت والأسرة جميعا
‏قال كراكيب عادل
كل سنة وانت طيب
‏قال Gid-Do - جدو
مراكبى

تكساس فيها موائد رحمن بالكوم تعالى شيل معايا ـ منتظرك متتاخرش عليا ـ

كل رمضان وانت والاسرة بخير ـ وان شاء الله رمضان الجاى تكون محقق كل امنياتك واحلامك فى صحة وسعادة وراحة بال ـ اشكرك على تهنيئتى بشهر رمضان ـ تحياتى
‏قال دينا فهمي
كل سنة وانت طيب يا باشمهندس وأسرتك كلها بخير (:
‏قال Esmat
كل سنة وانت طيب
رمضان كريم عليك وعلى اسرتك
واسعد الله اوقاتكم
كل سنة و انت بصحة و سعادة .. أعاده الله علينا و عليك و اسرتك الكريمة بالخير و اليمن و البركات .. بوست لطيف أوى
تحياتى لك
‏قال يا مراكبي
كراكيب عادل

وإنت طيب يا عدول .. أخبار رمضان عندك إيه؟ هنا الناس بتسهر جامد على فكرة زي مصر بالظبط
‏قال يا مراكبي
Gid-Do - جدو

متشكر جدا على دعوتك الجميلة دي .. إن شاء الله هأحاول أزورك السنة الجاية لو الأمور مشيت على خير

كل سنة وإنت طيب وإن شاء الله ربنا يلهمك القرار السليم في خطواتك الجاية
‏قال يا مراكبي
امرأة تقول الذي لا يقال

كل سنة وإنتي طيبة وإن شاء الله نسمع عنك دايما سمع خير
‏قال يا مراكبي
Esmat

كل عام وأنتم بخير .. أشكرك على الزيارة وعلى إضافتي عندك
‏قال يا مراكبي
فوضى الحواس

كل سنة وإنتي طيبة وأشكرك على الإطراء ده

أهلا بيكي

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

في الذكرى السنوية العاشرة

كفاءة كفاءة

كيف تأتي الأطفال؟