شد القلوع يا مراكبي ... مافيش رجوع يا مراكبي

الأربعاء، أكتوبر 29، 2008

مسابقة أجمل تعليق

قرب قرب قررررب .. الغايب يعلم الحاضر .. تعالوا وشاركوا في مسابقة أجمل تعليق على الصورة اللي فوق دي .. الجايزة هتكون مفاجأة كبيرة .. وممكن تاخدوا بمبة وأطلع عيل وألغي الجايزة أصلا .. ياللا في إنتظار خفة الدم المصرية والعربية والأوتوبيس كمان

التسميات:

77 Comments:

Blogger لماضة said...

امممم
طيب سيبني افكر شوية
مش انتوا قاحدين
اصل انا لازم امشي في الجذمة الأول
:))

الأربعاء, أكتوبر 29, 2008

 
Blogger ـ-ـ- أحمد عبد العدل-ـ-ـ said...

أكيد دى هتتحط فى دوار جديد فى جدة .. دوار الجزمة ..مش كده؟
طبعاً محدش فاهم حاجة خاااالص
مش حضرتك المفروض فى السعودية برضه؟
هتبقى أكيد مكان دوار الصاروخ ..صاروخ ايه بقى ملهمش غير الجزمة .. ولا دى لينا احنا؟
هو فيه ايه؟

الأربعاء, أكتوبر 29, 2008

 
Blogger انكسارات .. احمد البوهى said...

عمرى ماكنت استخيل انك تعرف حد بالحجم ده
ــــ
داانت طلعت واصل يا بشمهندس
ـ
انابتصور الكاميرا اللى صورت حضرتك مستورده مخصوص للحجم ده من الجزم .. اكيد مش كاميرا عاديه .
ـــــ
بس يارب بقى اللى انت جايبهالو هديه تطلع مقاسه ومتبقاش ضيقه عليه
ــ
وربنا انت واصل

الأربعاء, أكتوبر 29, 2008

 
Blogger طالب ثانوى said...

امممممم صورة غريبة جدا مش عارف اعلق
:))
انت لو هتعلق هتقول اية

الأربعاء, أكتوبر 29, 2008

 
Blogger إنـســـانـة said...

دى واكلة محشى لما قالت يا بس الجزمة دى

ولا اتحطت فى الردة يومين كدة وفردت؟؟؟


لا يا جماعة يا مراكبى اكيد واصل وماسك فى ايده سفينة وبيمد القلوع عشان مافيش روجوع .. بس دى سفينة مقاس كام دى يامراكبى .. والسواق حيقعد فيها فين دى .. الخوف لاتكون لميع وتزحلق كل الركاب ولا حاجة


اهم حاجة بس انك تاخد بالك من مها وهيا بتركب عشان لسة نونو

صحيح قبل ما انسى .. تقيلة السفيييييييينة دى وانت شايلها؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الأربعاء, أكتوبر 29, 2008

 
Blogger لماضة said...

اكيد الجزمه دي اكلت شباشب كتير

عارف الجزمة بقى دي معموله ليه

تعالى اقولك في السر كده

عشان الناس كترت قوي ومش لاقينلهم جزم تكفيهم

قالوا يعملوا جزمه تضرب عشره مره واحده عشان يخلصوا

هما فاضين للكلام ده

الأربعاء, أكتوبر 29, 2008

 
Blogger Bella said...

جزمة فاميلي سايز علشان الاسرة كلها واهو بالمرة توفير بدل مابنجيب لكل فرد جزمة لوحده

الأربعاء, أكتوبر 29, 2008

 
Blogger انكسارات .. احمد البوهى said...

هى الجزمه عالموضه لكن اللى محيرنى الرباط اللى لو اتفك الناس هتفتكرو حبل غسيل
ـــــــــ
مش انا عرفت انت جايبها لمين يا بشمهندس ..؟
طلعت جايبها لصاحب المحل عشان لو اى جزمه فى المحل او شبشب شايف نفسه يضربو بالجزمه
ـــ
انا عارف كل حاجه بس انت واصل بردو

الأربعاء, أكتوبر 29, 2008

 
Blogger لماضة said...

هي دي جزم العيد كلها بتاعه العيله بس متجمعه في جزمه واحده

ودي هتدوب بعد كام سنه
اهي دي الجذمة اللى هتدوب البني ادم وخو لابسها
فكرتني بجزم زمان الحديد

هي دي حل الجذمة الاقتصادية الي احنا عايشينها
قصدي الأزمه الاقتصادية

الأربعاء, أكتوبر 29, 2008

 
Blogger Ahmed Al-Sabbagh said...

هههههههههههههههههه
جزمة مقاس 450 لأكبر قدم فى العالم

الأربعاء, أكتوبر 29, 2008

 
Blogger Ahmed Al-Sabbagh said...

حذاء عائلى

الأربعاء, أكتوبر 29, 2008

 
Blogger Ahmed Al-Sabbagh said...

بشرى لكافة أفرد الاسرة .. حذاء للكل

الأربعاء, أكتوبر 29, 2008

 
Blogger Ahmed Al-Sabbagh said...

shoes..Connecting people

الأربعاء, أكتوبر 29, 2008

 
Blogger Ahmed Al-Sabbagh said...

بشرى لكل زوجة ....

الأربعاء, أكتوبر 29, 2008

 
Blogger Ahmed Al-Sabbagh said...

الأن حذاء حمواتى ممتاز
يوفر مجهود الحماة فى ضرب الزوج

الأربعاء, أكتوبر 29, 2008

 
Blogger لماضة said...

دي نجيبلها لابيسه مقاس كام
طيب هتحتاج شراب اكيد
تفكتر اجيب كام متر شرابات
والشراب لما يتخرم
نستغل الكام متر دول يعمل عشرين كورة
الواحد ممكن يعملها شقه وينام جواها
انا شخصيا عندي القدره اني انام وامدد جواها كمان

لو حبيت افكها بجزم صغننه تجيبلي كام فردة ياه ده القيراط منها هيساوي الشىء الفلاني خصوصا بقى
لو حطيتها على الكورنيش

الأربعاء, أكتوبر 29, 2008

 
Blogger Ahmed Al-Sabbagh said...

حذاء متعدد الاغراض
جزمة .. اودة نوم .. مركبة .. يستخدم فى الشبشبة

الأربعاء, أكتوبر 29, 2008

 
Blogger Ahmed Al-Sabbagh said...

فقد طفل صغير كان معدى من جنب الحذاء ده
ياترى الواد فين ؟

الأربعاء, أكتوبر 29, 2008

 
Blogger Ahmed Al-Sabbagh said...

وده يتباع معاه مولة سرير للعمل كـ لبيسة جذاء

الأربعاء, أكتوبر 29, 2008

 
Blogger Ahmed Al-Sabbagh said...

ااااه فهمت
الحذاء ده مش بيتباع قطعة واحدة
ده بيتقطع منه ويتباع بالكيلو


هههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههه

الأربعاء, أكتوبر 29, 2008

 
Blogger Ahmed Al-Sabbagh said...

اخر الأخبار : حذاء يبتلع 30 كوتش و 5شبشب وجارى مطاردتة

الأربعاء, أكتوبر 29, 2008

 
Blogger Ahmed Al-Sabbagh said...

وده بقى الحذاء اللى كانوا بيستخدموه فى العصر الحجرى لما كانوا بيشوفوا ديناصور ماشى على الحيطة

هههههههههههههههههههههههههههه

الأربعاء, أكتوبر 29, 2008

 
Blogger انكسارات .. احمد البوهى said...

الله يسامحك يابشمهندس سايبنى اعلق ده كله على حصالة رجول ومفكرها جزمه..؟
ـــ
بس ده مايمنعش انك واصل
ــ
وعلى فكره البتاعه اللى حضرتك ماسكها دى ينفع اتنين يمشو فيها بالعكس ..ايون
ــ
انا هبلغ عنها مصلحة الجزمات عشان دى قاعده فى السعوديه مخالف وبدون اقامه

ــ

الأربعاء, أكتوبر 29, 2008

 
Blogger خمسة فضفضة said...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اكيد ياباشمهندس الجزمة دي الحكام العرب جايبينها عشان يضربوا شعوبهم بالجزمه

الأربعاء, أكتوبر 29, 2008

 
Blogger بنت مصريه said...

ايه ده الجزم كمان دخلت هيئه النقل العام
هههههههههههههههههههه
اول مره اشوف تك تك بالحجم ده

يلا اهى تقرب المسافات هههههههههههههههه
اتمنى تنورنى يا استاذ احمد

بس انا معرفتش الجايزه ايه
اوعى الجايزه تكون الفرده التانيه
ههههههههه

الأربعاء, أكتوبر 29, 2008

 
Blogger SAYED SAAD said...

محدش يشتري الجازمة ديه علشان ما تعملوش كالو

الأربعاء, أكتوبر 29, 2008

 
Blogger فاتيما said...

بصراحة معنديش تعليق حلو
بس مش عارفة ليه لما شوفتها إفتكرت الحكام العرب ؟؟؟
دقيقتين بس كدا عشان أضحك براحتى
هاهاهاهاهاهاهاهاهاها

الأربعاء, أكتوبر 29, 2008

 
Blogger مـحـمـد مـفـيـد said...

تصدق انت غلطان لانك طلعت حذاءك وانت صغير

الأربعاء, أكتوبر 29, 2008

 
Blogger عدى النهار said...

إيه اللي حصل!؟ مش من عادتك تتكلم فى السياسة

الأربعاء, أكتوبر 29, 2008

 
Blogger بثينــــــة said...

وراء كل مفتري 'غالبا' جزمة بتتحمله .. واللي بيصبرها إن 'كعبها عالي' عليه
إزيك يا مراكبي

الأربعاء, أكتوبر 29, 2008

 
Blogger انا حره said...

عااااااااا

انا مقاسى 36 والنعمه بس بتكسف اطلب من الراجل البياع فبشتريها 37 وامشى فيها الاول وامرى لله

اومال بقى لو جربت بس احط رجلى فالمركب دا

فاكر انت فطوطه؟؟؟؟؟؟

الأربعاء, أكتوبر 29, 2008

 
Blogger صدى الصمت said...

ناقص تركبلها عجل ونمرة من وراء وتقلبها ميكروباص
أهى تفك زنقة المواصلات عندنا شوية
تحياتى

الأربعاء, أكتوبر 29, 2008

 
Blogger امرأة تقول الذي لا يقال said...

هو ده الحجم اللي بنتضرب بيه من الحكومة

الأربعاء, أكتوبر 29, 2008

 
Blogger تخاريف خاصه! said...

وبعد الفحص والتمحيص من قبل اللجان الفنية اكد سعادة الوزير ان هذه الجزمة المخالفة هي السبب الرئيسي المتسبب في كارثة الدويقة!وجاري البحث عن الفردة التانية منعا لتكرار الكارثة!

الأربعاء, أكتوبر 29, 2008

 
Blogger يا مراكبي said...

أنا بجد مستمتع جدا بتعليقاتكم .. بقالي كتييييير قوي ما ضحكتش من قلبي كده ... ههههه

ههههه

الأربعاء, أكتوبر 29, 2008

 
Blogger انا حره said...

هههههه وانا كمان والله كل شويه ادخل اقرا التعليقات الجديده واضحك

بس تعالى هنا اوعى تكون بتشتغلنا وفالاخر مفيش جايزه ولا غيره زى 0900 كدا ساعتها بقى متلومش الا نفسك

احنا لازم بعنينا نشوف صوره الفايز وهوا بتسلم الجايزه وبيشكر القناه قصدى بيشكر المدونه

الأربعاء, أكتوبر 29, 2008

 
Blogger Hannoda said...

والعربية؟؟
و الاتوبيس؟؟؟
هههههههههههههههههه

طب انت خليتني اتخيل بدلة صاحب الجزمة ده

تخيل كده بدلته قد ايه
طب تخيل نفسك بتحاول تمسكها و تتصر بيها

طب تخيل عربيته
تخيل فيلم الفيديو اللي بتتصور جنبها بيه

طب تخيل الاتوبيييييييس
أكيد الفيلم بتاعه جايكون 100GB

الأربعاء, أكتوبر 29, 2008

 
Blogger أحمد كمال said...

أول تعليق
- باقول لك عملت لي كاللو ، و لازم تشوف لي مقاس أكبر

تاني تعليق
- تفتكري مش حانعوز الفردة التانية ؟

تالت تعليق
- و الله ما كان قصدي أخبيها و أنا خارج

رابع تعليق
- فكرك يا أبو حميد ممكن تتجمرك ؟

خامس تعليق
- إبحث عن الشراب

الخميس, أكتوبر 30, 2008

 
Anonymous غير معرف said...

ادخل برجلك اليمين

--------------

مش هفاصل معاك ف سعرها .. بس خلى مصاريف الشحن كادو بأة

--------------

متخفش هتريح معاااك .. متخفش

--------------

الخميس, أكتوبر 30, 2008

 
Blogger شــــمـس الديـن said...

السلام عليكم

زمان كنت بعمل المسابقة دي في مجلة الكلية و اعمل صورة مضحكة و اقول اكتب تعليق

بس انا دخلت علشان اشوف التعليقات اللي فعلا رسمت الابتسامة علي وجهي

:)))

**جيبت الفردة الاولي , فاضل التانية و بعدين بقي بدلة شيك تليق عليها

** اول ما شوفت الجحذاء دا جسيت انهالوجو رمزي لللي بالي بالكم و من كترة النهب بقوا فاميلي سايز


**

الخميس, أكتوبر 30, 2008

 
Blogger اهو ده عيبه said...

ههههههههه
ياترى مفيش مقاس اكبر ؟
دى اكيد اتحطت فى القالب 6 سنين علشان توسع

ممكن كمان يعلقوا عليها يافطة(ايجار ليموزين)او يركبوها العيال الصغيرة فى العيد

انا بفكر نستثمرها صح ونعملها بطارية ارانب او نربى فيها كتاكيت

الخميس, أكتوبر 30, 2008

 
Blogger Jana said...

1- وأنا يشرفنى من هذا المزنق كأكبر طبيب جراحة مخ واعصاب أن اعلن عن نجاح العملية اللى عملناها لسيادتم بإستئصال فص المخ الأيسر ..أملا فى عمل الفص الثانى بكامل كفائته فى مجال حموم الانسان
*******

2- شعار وزارة التربية والتعليم الجديد
"يا تنضرب بيها يادماغك تبقى أديها"
********

3- وزى مانتو شايفين معايا ..مش محتاجين لقوارب نجاة احتياطية ..لأن الناس اللى ناوية تموت ..حتموت كالعادة بسبب مشاكل الصدر والربو ورائحة الشراب طبعا
*******

4- ممكن استلمها بكرة بعد مااستلم الجنوت الجديدة للعربية
والفردة التانية بعد بكرة بعد ما استلم العربية الجديدة!!!!؟

الخميس, أكتوبر 30, 2008

 
Blogger بنت القمر said...

الدنيا لما تئاتي تئاتي من وسع:((

الخميس, أكتوبر 30, 2008

 
Blogger دردشة على الماشى said...

أنا دلوقت بس فهمت يعنى إية
( تاتا تاتا خطى العتبة)
لإن جزمة بالمقاس دة تخطى ميدان العتبة
فى خطوطين
هههههههه
بس بجد بجد دى لقيتها فيييين؟؟

الخميس, أكتوبر 30, 2008

 
Blogger كراكيب عادل said...

هاااا

1 ودي يا جماعة جزمتي ... قبل التخسيس

2 جزمة حديثة .. للازمات القادمة في بر مصر تنفع في السيول وكمان ضد الحريق وممكن تستخبي فيها من الامن


3 للناس العصبيين الي بيقولوا للناس التانين في قمة الغضب انت ابن ستين جزمة ... وفرنا لكم شتيمة جديدة

4 موديل السنة ومصنوعة من جلد الحمير المذبوحة تحت الاشراف فقط

5 كل واحد يجيب معاة حصان .. عندي جزمة ممكن تتحول لحنتور

6 توفير الطاقة والمجهود في اثناء الخناقات العائلية ... بخبطة وحدة بس

7 الاب لابنة طلبت مني عجلة جبتلك ... دي .. بس ابقي خد اخواتك وراك

8 مطلوب توفير .. مواتير وموظفين لف مواتير للعمل 24 ساعة في خدمة الجزمة

الخميس, أكتوبر 30, 2008

 
Blogger Rozza!.......فاقد الذاكرة said...

يلا يلا قرب
خصم 50% للنساء المتزوجات
واحلى خصم 50% كمان للشرطة
والرجال يمتنعون

الخميس, أكتوبر 30, 2008

 
Blogger انا من اهوى ومن اهوى انا said...

يا مراكبى :

الموضوع سهل وبسيط

المحل دا عامل المقاس دا مخصوص لأطول واحد فى بلدنا:( عرفتة

جزمة لأكبر رجل تساع قفا كل المصريين لو اترصوا جمب بعض واترقعوا شلوت واحد

تحياتى

الخميس, أكتوبر 30, 2008

 
Blogger karakib said...

جزمة و تمر

الخميس, أكتوبر 30, 2008

 
Blogger لماضة said...

اكيد صاحب الجزمه دي ايده طايله
:)) طبعا مفهوم


اهي الجزمة دي بالذات مستحيل تتسرق من الجامع
الحرامي هياكل بيها ضرب
بس دي لو حبينا نركنها نحطها فين

الخميس, أكتوبر 30, 2008

 
Blogger يا مراكبي said...

يا إخواننا هأموت من الضحك بجد .. ولا تعليق من دول جه على بالي خالص

هههههه

أنا محتار مش عارف مين أحلى تعليق؟

الخميس, أكتوبر 30, 2008

 
Blogger ahmEd_H said...

حضرتك انا قلتلك تسيبها فى الرده نص ساع بس !!

الجمعة, أكتوبر 31, 2008

 
Blogger وميض ابتسامة said...

اهو هو ده بقى الحجم العائلى الجديد!!

ياريت تجربوه .... هههههههههههههه

مع خالص تحياتى

الجمعة, أكتوبر 31, 2008

 
Blogger son's egypt said...

السلام عليكم
اكيد جزمة تكفينا كلنا
علشان المقاس كبير

السبت, نوفمبر 01, 2008

 
Blogger قوس قزح said...

بعد رفض اعطاء ترخيص للتوكتوك
اقدم لكم الاختراع الجديد اللى مش محتاج ترخيص :
الموتورجل
حمولة 2 راكب
و به رباط امان
و يوجد منه موديلات اسبور شبابية كوتشى رايد
و موديلات حريمى هاى واى هيل

اتصل بنا نصلك بعد فركة كعب

السبت, نوفمبر 01, 2008

 
Blogger klmat said...

اربط الرباط يامراكبى .الدنيا بتقول دى جزمتى
اصل الدنيا مآسى

لأصحاب الهمه وراغبين المكانه لاسيما اعضاء مجلس الشعب اللى بيحبوا يضربوا بالجزمه ضربه منها مش حاتقدر تفتح عينيك

عايز توفر اشترى فرده واحده وامشى برجليك الأتنين
يارب اكسب اى حاجه

السبت, نوفمبر 01, 2008

 
Blogger يا مراكبي said...

طيب أنا أعمل إيه دلوقت؟

كلكم كده كسبتم المسابقة .. هأجيب جوايز لمين وألا لمين؟

حد يساعدني في إختيار أحسن تعليق .. أنا مش قادر أحكم

ولسه برضه بأضحك

السبت, نوفمبر 01, 2008

 
Blogger ـ-ـ- أحمد عبد العدل-ـ-ـ said...

دلوقتى 56 .. أنا صفيتهم وحيران دلوقتى فى 55 بس
عندى فكرة حلوة .. حضرتك تقف بالجايزة عند المحل اللى فيه الجزمة واللى يلحق يجيلك هو اللى ياخد بالــ قصدى هو اللى ياخد الجايزة ... ايه رأيك؟
والله ربنا يكرمك ياباشمهندس على الفاصل الكوميدى اللى جاى فى وقته ده
تحياتى

السبت, نوفمبر 01, 2008

 
Blogger klmat said...

التعليقات كلها ظريفه اوى والفكره نفسها جميله شغلتنا يامراكبى بالـ...
لأ ماتتهمنيش غلط بالجايزه طبعا
تعليق قوس قزح جميل اوى
لو قلت الجايزه ايه يمكن اشد حيلى :)

السبت, نوفمبر 01, 2008

 
Blogger أميرة ويلز said...

انا اتفاجئت بالصورة دي فى الفيس بوك مكنتش اعرف انك عامل عليها بوست بحاله

بس احلى بوست

مافيش تعليق بعد كل اللي اتقال انا بقالي نص ساعة بضحك دلوقتي اللي في البيت هيقولوا عليا مجنونة ههههههههههههههههههههههههه

السبت, نوفمبر 01, 2008

 
Blogger jehan said...

ههههههههههههههههههههههههههههه

لا يامراكبى فى شوية تعليقات جامدة جدا وانا فطست على نفسى من الضحك

بس بينى وبينك يا مراكبى انا عارفة الجزمة دى بتاعة مين ((( بتعتك )))
بس اية سرك فى بير اناعارفة انك محرج تخرج بيها وقلت احطها واشوف الناس هتعلق تقول اية علشان التعليقات وانا خارج يبقى عندى استعداد ليها
عموما ما تخدش فى بالك كلام الناس وبلاش الحركات النص كم دى يا مراكبى انت كبرت على كدة وبعدين المثل بيقول البس الى يعجبك وكل الى يعجب الناس هههههههههه

السبت, نوفمبر 01, 2008

 
Blogger لماضة said...

ايه ده يا مراكبي
انت ناوي تضحك علينا ولا ايه
ايوه بتقول عمال اضحك اهو
وشكلك ناوي تهرب بره مصر بالفرده التانيه
:)))

الأحد, نوفمبر 02, 2008

 
Blogger محمد الكومي said...

جيت اعلق و حاطط في دماغي موضوع جاد من مواضيع حضرتك اللي سمعت عنها لاقيتك عامل حاجة خفيفة

الخير على قدوم الواردين

هههههههههههههههههههههههه

و برضه نعلق

المهم تكون مؤمنة تمام

يعني لو اتزنقت و خدت بيها مشوار لايطاليا هتسترنيولا هتفضحني

سعيد جدا بتعليقي في مدونتك الجميلة

الأحد, نوفمبر 02, 2008

 
Blogger يا مراكبي said...

شكلي كده هأنزل بوست جديد يبقى إستفتاء عن أحسن تعليق .. وأهو يبقى تسويف لموضوع الجايزة برضه .. ههههه

الأحد, نوفمبر 02, 2008

 
Blogger اقصوصه said...

سندريلا تبحث عن الامير

اللي يطلع الحذاء هذا من مقاسه

بيكون فتى احلام لسندريلا!!

الاثنين, نوفمبر 03, 2008

 
Blogger سومه...مجنونه فى بلد عاقل said...

ايه دا هم فصلوا عربيات السيدات عن المترو ولونوها بنى ولا ايه؟؟؟

الاثنين, نوفمبر 03, 2008

 
Blogger سومه...مجنونه فى بلد عاقل said...

ييييييييييييييه وانا برضو بشبه عليها هى نفس بعينها
عربيه الرئيس اللى بتعدى فى موكبه حتى بالاماره والموكب معدى الظباط بيصوتوا ويقولوا ارفعوا النعاااااال
تحسبا لحدوث اى فوضى شعبيه

الاثنين, نوفمبر 03, 2008

 
Blogger سومه...مجنونه فى بلد عاقل said...

هدد تنظيم القاعده السوق الامريكيه حين اطلق طائراته الجديده طراز النعل المتين فى السوق الحره منافسا للطيارات الجامبو

الاثنين, نوفمبر 03, 2008

 
Blogger سومه...مجنونه فى بلد عاقل said...

اكد الرئيس الامريكى بوش انه لا يوجد اى خطوره من طائرات القاعده الجديده حيث ان العرب معتادون على الاخذ بها دائما وليس ركوبها

الاثنين, نوفمبر 03, 2008

 
Blogger م/ الحسيني لزومي said...

شارك في الحملة الشعبية للقيد بالجداول الانتخابية وادعو غيرك
ضع بنر الحملة علي مدونتك
البنر موجود علي مدونتي

الثلاثاء, نوفمبر 04, 2008

 
Blogger daktara said...

مش علي قدي طبعا ضيقة جدا

الأربعاء, نوفمبر 05, 2008

 
Blogger Epitaph1987 said...

ههههههههههههههههه

دي بجد معمولة ازاي وليه دي

الأربعاء, نوفمبر 05, 2008

 
Blogger يا مراكبي said...

أنا بأشكركم كلكم جدا جدا على الإبتسامات وخفة الدم دي كلها

صعب جدا إني أختار واحد بس وأديله الجايزة

وأصعب بكتير إني أقدم جوايز لكل الناس دي (وش بخيل جلدة) هههه

كلكم فايزين .. وأنا الفايز الأكبر بجد

خالص حبي وتقديري للجميع

الخميس, نوفمبر 06, 2008

 
Blogger مـحـمـد مـفـيـد said...

علي فكره نزل عندنا منها هنا في مصر
بس اسمها توك توك

الخميس, نوفمبر 06, 2008

 
Blogger بس خلاص ... said...

بص بقا يامراكبى
دى اول مره ادخل عندك بس هاقولك
ادى المركب وادى المراكبى..
بس اول مره اشوف مراكبى شايل مركبته ..طيب شيل على قدك

الأربعاء, نوفمبر 12, 2008

 
Blogger Ahmed Essawy said...

تعليق الحزب الوطني
في دعايه وقفه مصريه
جزمه واحده علي دماغنا كلنا

علي وزن :)


وقفة مصرية

نحكم عقلنا نتعالج كلنا

وقفة مصرية


نحكم عقلنا نستريح كلنا


وقفة مصرية


نحكم عقلنا نشرب كلنا


وقفة مصرية


نحكم عقلنا نشبع كلنا


وقفة مصرية


نحكم عقلنا نتعلم كلنا

السبت, نوفمبر 15, 2008

 
Blogger max.adams said...

الصورة جميله جدا يا بشمهندس

التعليق:
حذاء السبعة فراسخ

الاثنين, نوفمبر 17, 2008

 
Blogger koukawy said...

جزمه اقتصاديه
عشان العيله توفر فلوس لجزم كتير
ههههههههههههههه

الخميره بتاعة الجزمه كانت زياده شويه
هههههههه

الخميس, نوفمبر 27, 2008

 

إرسال تعليق

Links to this post:

إنشاء رابط

<< Home